Subject: FW: Saue vald Koru ja Väike-Koru DP
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jan 2024 07:57:25 +0200

Palun reg

From: Eerik Kask | K-Projekt <[email-masked]>
Sent: Friday, January 26, 2024 2:30 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: RE: Saue vald Koru ja Väike-Koru DP

Tere

Tänan. Ma saadan siinkohal planeeringu põhijoonise, tehnovõrkude joonise
ja perspektiivse liikluse joonise ning eraldi ka kraavide ristlõiked ja
seletuskirja ja .dwg. Ma saadan teile lihtsalt ülevaatuseks enne valda
esitamist, niipidi on ehk veidi säästvam aja mõttes. Aga kui soovite, võin
ka valla kaudu. Ehk suhtleme uue nädala alguses? Arvan, et teie antud
märkused on täidetud.

Tervitades

Eerik Kask
mob +372 5340 5637

 <http://kprojekt.ee/>

From: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, January 19, 2024 9:13 AM
To: Eerik Kask | K-Projekt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Saue vald Koru ja Väike-Koru DP

Tere,

Tänan ettepaneku eest.

Tulenevalt sellest, et lahenduse sobivuse hindamiseks teemad vajavad
süvenemist ja hindamine toimub ametisiseselt erinevate spetsialistide
poolt, on soov, et esitate planeeringulahendus kas arvamuse saamiseks või
läbi KOV-i kooskõlastamiseks.

Põhiline oleks, et vaataksite üle, kas teemad on vastavalt kajastatud nagu
koosolekul oli läbi arutatud, samuti kohustuste teema, üks ringristmik
seotud ehitusloaga, teine kasutusloaga. Seletuskiri peaks andma vastavad
selgitused.

Kui siis jäävad üles küsimused, teeme ettepaneku arutada teemad läbi
Teamsi koosolekul.

Tervitades,

Krista Einama

From: Eerik Kask | K-Projekt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, January 18, 2024 12:50 PM
To: Krista Einama < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Saue vald Koru ja Väike-Koru DP

Tere

Oleme lõpuks saanud oma lahendusi korrigeerida, millest rääkisime umbes
kuu aega tagasi. Ehk leiate lähiajal mõne minuti, teeksime Teamsi
koosoleku ja vaatame koos üle, kas lahendus sobib?

Tervitades

Eerik Kask
Projektijuht

tel    +372 626 4100
mob  +372 5340 5637
e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>